|
Az ügyfél mögött az embert nézik A Testamentum továbbra is korrekt segítséget nyújt Lapunk tavaly november 5-i számában bemutatkozó interjút közölt a Signal Biztosító Rt. Testamentum nevű biztosítási formájáról. Németh Attila üzleti igazgató a cikkben elmondta, hogy ez a biztosítás többek közt segítséget nyújt ahhoz, hogy egy közeli hozzátartozó elvesztésekor "a családtagoknak ne legyen más gondjuk, mint szeretteik elvesztését gyászolni. Ne kelljen pénzügyi gondokkal foglalkozniuk" a temetés kapcsán. Emellett a Testamentum biztosítás egyedül élő, kispénzű emberek számára is igénybe vehető, mivel minimális éves díja ötezer forint, ami havi részletben is fizethető.
A mai helyzetben a Signal Biztosító továbbra is felkínálja ezt a biztosítási formát, amikor is a méltó végtisztességért -2001-ben már- átlag százötven-kétszázezer forintot kell fizetni és ezt az összeget rövid időn belül nehéz előteremteni. Novemberi cikkünk pozitív visszhangra talált, sokan felkeresték a SIGNAL Testamentum információs vonalát és igénybe vették a biztosító kínálta lehetőséget. Amellett, hogy a végtisztességről való előre gondoskodást mindenki számára természetesnek kellene tekinteni, mégis sokan köszönetüket fejezték ki a biztosítónak. A Signalnak írt egyik levélből idézünk, a levélíró neve nélkül: "Elnézést kérem, hogy levelemmel zavarom, de szeretném nagyon-nagyon megköszönni a gyors és korrekt kárrendezést. Az idén májusban halt meg a férjem, akinek -tisztelt Vezérigazgató Úr- a Signal Biztosítónál volt biztosítása. Azóta is csak áldani tudom az üzletkötőt Böröndiné Marikát, aki 1997-ben keresett meg, hogy kössük meg ezt a biztosítást, meglátom milyen jó dolog! A férjem akkor ötvenhét éves volt, pénzünk meg kevés. Mikor meghalt a férjem az üzletkötő maximálisan a segítségünkre volt. A kárrendezés is gyorsan ment. Két héten belül minden számlát megkaptam és a pénzt is átutalták a számlámra. Nagyszerűnek tartom, hogy ilyen biztosítást is lehet kötni önöknél és, hogy a temetkezési vállalat is megelőlegezte a temetési költségeket. A két fiamnak és lányomnak, nekem szintén Signal Biztosításunk van. Kívánok önnek és munkatársainak jó egészséget!" A Signal belső újságjában, melyet Németh Attila bocsátott lapunk rendelkezésére, további, ehhez hasonló, névvel és címmel ellátott levelet is olvashattunk: "Mivel elmúltunk már ötven, illetve hatvan évesek, szerény nyugdíjból élünk, egyetlen más biztosító sem tudott számunkra biztosítást vállalni. Megkötöttem mind magam, mind feleségem részére egy-egy Testamentum biztosítást. A biztosító hat hónapi várakozás után fizetett volna, ám drága feleségem négy hónappal később elhunyt. A biztosító képviseletének dolgozói átérezve helyzetünket, segítséget nyújtottak, kérve a cég vezérigazgatóját méltányossági jogkörének gyakorlására. A vezérigazgató -ismételten köszönet érte- azonnal intézkedett és soron kívül kiutalta számunkra a biztosítási összeget, bár az még nem járt volna szerződés szerint." A hála és a köszönet mellett remélhetőleg lassan mindenki számára természetessé válik, hogy élhet a Testamentum által kínált garantált lehetőséggel, így is gondoskodva szeretteiről. SIGNAL Testamentum információs vonal: 06-1-309-2125 Cím:1118 Budapest, Budaörsi út 48-50
|
Új
Ember: ujember@drotposta.hu
|